Wanneer je bij ons een bestelling plaatst tot €50 dan betaal je verzendkosten. Wij verzenden met DHL en daarbij kun jij de keuze maken om het thuis te laten bezorgen of het zelf af te halen bij een DHL Servicepunt.
Bestel je voor minder dan €50 en laat je thuis bezorgen? Dan betaal je €5,95 verzendkosten. Bestel je voor minder dan €50 en kies je voor afhalen bij een DHL Servicepunt? Dan betaal je €4,95 verzendkosten. Afhankelijk van de keuze die je maakt worden de verzendkosten automatisch berekend in de winkelwagen.
Bestel je voor meer dan €50? Dan versturen wij de bestelling gratis aan je. Je kunt dan alsnog kiezen voor thuisbezorgen of afhalen bij een DHL Service punt.
Kies je bij een bestelling voor afhalen in een van onze drie winkels? Dan betaal je uiteraard geen verzendkosten én ontvangen we je met een glimlach 😉
Wanneer je bij ons een bestelling plaatst vanuit België tot €75 dan betaal je verzendkosten. Wij verzenden met DHL en daarbij kun jij de keuze maken om het thuis te laten bezorgen of het zelf af te halen bij een DHL Servicepunt.
Bestel je voor minder dan €75 en laat je thuis bezorgen? Dan betaal je €8,95 verzendkosten. Bestel je voor minder dan €75 en kies je voor afhalen bij een DHL Servicepunt? Dan betaal je €7,95 verzendkosten. Afhankelijk van de keuze die je maakt worden de verzendkosten automatisch berekend in de winkelwagen.
Bestel je voor meer dan €75? Dan versturen wij de bestelling gratis aan je. Je kunt dan alsnog kiezen voor thuisbezorgen of afhalen bij een DHL Service punt.
Voor klanten uit onze vestigingsplaatsen is het uiteraard ook mogelijk online te bestellen en het thuis te laten bezorgen. Hiervoor gelden dezelfde voorwaarden als voor andere bestellingen binnen Nederland. Wij kiezen voor deze bestelling zelf of wij dan met onze eigen bezorgdienst de bestelling bezorgen of dat wij het via DHL versturen. Als wij zelf gaan bezorgen ontvang je geen track & trace maar nemen we even contact met je op voor een bezorgafspraak. Wil je niet dat wij zélf bij je komen bezorgen? Vermeld dit dan even in het opmerkingen veld bij het afrekenen.
Wanneer je een bestelling bij ons plaatst zullen wij deze direct in behandeling nemen. Bestel je op een werkdag voor 15.00 uur? Dan zullen wij de bestelling meestal dezelfde werkdag verzenden. Is een artikel helaas niet op voorraad? Dan verzenden wij vanaf het bestelmoment binnen 3 werkdagen.
Veel producten op onze site behoren tot het basisassortiment van onze drie winkels. Daardoor kunnen wij ook vaak dezelfde dag vanuit een van de winkels verzenden. Je ontvangt van ons direct een mail met track & trace code wanneer het pakket is ingepakt en klaar voor verzending. Deze mail wordt aan jou verzonden via DHL en via linkjes in deze mail kun je vaak nog wijzigingen aanbrengen in het bezorgadres of bijvoorbeeld de dag waarop je het pakket wilt ontvangen. Het is voor ons niet mogelijk een dag in te plannen voor de bezorging maar dit kun je dus na ontvangst van de track & trace code zelf regelen.
De levertijd voor een pakket vanaf het moment van verzending is binnen NL meestal een werkdag*. Voor België is dit meestal ook een werkdag maar vragen wij rekening te houden met twee werkdagen*.
* Drukte bij koeriersdiensten en tijdens feestdagen voorbehouden.
Wij verzenden het grootste deel van onze bestellingen zelf. Maar om ons assortiment nog breder te maken en jou meer keuze te bieden binnen bepaalde assortimenten, maken wij gebruik van externe magazijnen. Ook wel drop-shipment genoemd.
Een artikel op onze site waarbij op de afbeelding een banner is geplaatst met “Extern magazijn” wordt verzonden vanuit een leverancier van ons. Deze leveranciers gebruiken niet allemaal DHL als vervoerder. Het is dus mogelijk dat een bestelling van ons bij je wordt aangeboden door PostNL, UPS, GLS of een andere vervoerder. In alle gevallen ontvang je van ons een track & trace code voor de verzending. In sommige gevallen is het mogelijk dat de track & trace code pas beschikbaar is op de ochtend van de dag van levering.Â
Â
Â
Het is vervelend wanneer je op je bestelling zit te wachten en deze is later dan verwacht of aangekondigd. Helaas hebben wij dit niet volledig in de hand. We adviseren je om dan eerst te kijken naar de informatie bij de track & trace die je hebt ontvangen. Staat hier dat het pakket wel bezorgd is? Dan is de kans groot dat het bij een van je buren ligt of dat de koerier het naar een DHL Servicepunt heeft gebracht.
Is de status via track & trace  onduidelijk? Dan mag je uiteraard contact met ons opnemen. Wij zien echter dezelfde track & trace informatie als jou. Voor een snel antwoord kun je dan ook het beste contact opnemen met DHL. Alle benodigde informatie vind je via deze link. Wil je dat wij het uitzoeken voor je? Neem dan contact met ons op via mail [email protected] of bel met onze klantenservice tijdens openingstijden via +31 85 16 03 770. Houdt je bestelnummer en/of track & tracenummer bij de hand. Wij informeren je dan over de vervolgstappen.
De exacte werkwijze en voorwaarden bij voor retourneren van een bestelling vind je op deze pagina. Lees deze alstjeblieft goed voordat je een bestelling aan ons gaat retourneren.
Voor vragen over producten of bestellingen? Neem contact op met een van onze specialisten.
Bereikbaarheid klantenservice
Maandag 11.00 – 17.30 uur
Dinsdag 09.00 – 17.30 uur
Woensdag 09.00 – 17.30 uur
Donderdag 09.00 – 17.30 uur
Vrijdag 09.00 – 17.30 uur
Op zaterdag zijn onze fysieke winkels telefonisch uitsluitend  bereikbaar voor productvragen. Voor vragen over de status van  bestellingen zijn wij alleen tijdens werkdagen bereikbaar of stuur ons een mail.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Je kunt ervoor kiezen dit te weigeren. Bepaalde technieken die nodig zijn om je beleving van onze website te optimaliseren zullen dan mogelijk niet meer werken.