Bestellingen die voor 15.00 worden geplaatst, worden binnen 48 uur verzonden. In de meeste gevallen zal dit zelfs dezelfde werkdag zijn. In onze drie winkels zijn veel producten standaard op voorraad. Voor diverse producten maken wij gebruik van externe magazijnen. Ook in deze gevallen wordt de bestelling meestal dezelfde dag verzonden maar is het mogelijk dat hier een werkdag tussen zit. Je ontvangt na verzending van je bestelling in ieder geval een mail met de track & trace code zodat je de bestelling online kunt volgen.
Wanneer wij een bestelling verzenden vanuit een van onze winkels doen wij dit met DHL E-commerce. Wij kiezen altijd de meest passende verzendwijze en beslissen dus afhankelijk van wat je besteld of we dit middels pakketpost doen of bijvoorbeeld een brievenbuspakket. Wij werken daarnaast samen met diverse partners die namens ons vanuit hun magazijnen producten rechtstreeks aan jou verzenden. Deze partners maken gebruik van verschillende koeriers waaronder bijvoorbeeld PostNL of UPS. De verzendwijze kan dus per bestelling verschillen maar je ontvangt van ons altijd een track & trace code. Bij de meeste vervoerders is het tegenwoordig mogelijk om na verzending de bezorgopties aan te passen naar eigen wens (bijvoorbeeld een dag later bezorgen of bij de buren).
Je hebt maximaal 28 dagen de tijd om jouw bestelling en de producten te retourneren. Wanneer je niet tevreden bent is het mogelijk het product of de producten te retourneren. Binnen 14 dagen na aankoop kun je gebruik maken van je herroepingsrecht. Je hebt dan nogmaals 14 dagen de tijd het product of je bestelling te retourneren aan ons. Meer informatie vind je hier.
Wanneer je producten hebt besteld die je wilt ruilen of retourneren kun je dit doen in een van onze winkels in Apeldoorn, Borne of Veenendaal. In het geval van ruilen zullen wij dit direct in de winkel regelen. Wil je producten retourneren? Dan kun je dat ook doen in een van de winkels. Wij zullen de gegevens van je bestelling erbij zoeken, deze retourmelden en de producten innemen. Je ontvangt hiervan een bevestiging via mail en het betaalde bedrag zal binnen 14 werkdagen worden bijgeschreven op de door jou gebruikte rekening. Het is niet mogelijk het online betaalde bedrag contant retour te ontvangen in onze winkels.
Wanneer je een bestelling aan ons retour stuurt dan is het noodzakelijk dat je deze goed verpakt en voldoende frankeert. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Verpak deze dus goed zodat de producten weer goed bij ons binnenkomen. Maar zorg ook dat het pakket voldoende gefrankeerd is. Niet of onvoldoende gefrankeerde zendingen worden door ons niet aangenomen of de kosten die wij hiervoor maken worden verrekend met het bedrag dat je van ons ontvangt voor de retourzending. Volledige informatie over ruilen & retourneren vind je hier.
Het is heel vervelend wanneer een product dat je bij ons gekocht hebt, het niet (meer) doet. Uiteraard staan wij voor de kwaliteit van de door ons verkochte producten en heb je recht op de wettelijke garantie. De termijn verschilt per product. Stuur in ieder geval nooit zomaar een product naar ons toe voor garantiebehandeling. Neem eerst telefonisch of via mail contact op met onze klantenservice om de klacht of het probleem uit te leggen. Een van onze medewerkers zal beoordelen wat de beste manier is om dit op te lossen. Dit kan betekenen dat je het product toch naar ons retour kunt gaan zenden. Maar het is ook goed mogelijk dat het product rechtstreeks opgestuurd moet worden naar een van onze partners of de producent zelf. Om onnodige kosten en tijdverlies te voorkomen, neem je dus eerst contact op met ons. Volledige informatie over garantie vind je hier.
In onze fysieke winkels spaar je punten met onze voordeelpas. Deze punten krijg je uitsluitend bij aankopen in de fysieke winkels. Het spaarsysteem is dan ook niet gekoppeld aan onze webshop. De gespaarde punten zijn wel altijd te bekijken op de laatste kassabon die de meeste van onze klanten via mail ontvangen. Gespaarde punten zijn uitsluitend te besteden in onze fysieke winkels in Apeldoorn, Borne en Veenendaal.
Het voordeelpas-systeem is ontworpen om klanten van onze fysieke winkels extra voordeel te bieden. Je ontvangt dan ook alleen punten wanneer je producten koopt in onze fysieke winkels. We begrijpen dat je gebruik wilt kunnen maken van het gemak van online reserveren en daarom is het wel mogelijk om online een bestelling (reservering) te plaatsen waarbij je kiest voor “Afhalen in de winkel” en “Betalen in de winkel”. Je ontvangt dan bericht van ons als je bestelling klaarligt. In de winkel zullen wij bij het afrekenen dan wel punten toevoegen aan je voordeelpas. Het is voor onze medewerkers NIET mogelijk voor een online betaalde bestelling alsnog voordeelpas-punten toe te voegen aan een pas.
In onze winkels werken wij met een bepaald basisassortiment. Omdat onze winkels alleen al verschillen in grootte of lokale vraag naar producten zijn er uitzonderingen. Wij geven bij elk product weer of het product verwacht mag worden in een bepaalde vestiging. Zo hebben wij in onze winkel in Apeldoorn een enorm breed assortiment regenkleding en is dit in de andere vestigingen kleiner. Wanneer bij een product staat “Assortiment Apeldoorn” betekent dit dat je het product in de basis daar in de winkel kunt bekijken. Het betekent niet per definitie dat het op dat moment ook op voorraad is. Wil je dat zeker weten? Maak dan gebruik van de WhatsApp functie op de productpagina en vraag de winkel naar het voorraadniveau.
De indicatie “Op voorraad” betekent dat het betreffende product beschikbaar is in tenminste een van onze winkels of bij een van onze partners. Wij kunnen het artikel dus in ieder geval snel leveren. Wil je zeker weten of het product in jouw lokale winkel op voorraad is? Maak dan gebruik van de WhatsApp functie op de productpagina en vraag de winkel naar het voorraadniveau.
In onze winkels kunnen wij diverse huishoudelijke apparaten repareren. In hoofdzaak repareren wij stofzuigers maar ook voor kleine reparaties aan andere klein huishoudelijke apparaten kun je bij ons terecht. Bij reparatie van stofzuigers hebben wij de mogelijkheid een leenstofzuiger mee te nemen zodat je thuis niet helemaal zonder zit. Neem je apparaat mee naar de winkel zodat wij een inschatting kunnen maken of een reparatie lonend is. Wij repareren geen witgoed of aan huis.
Het reviseren van accu’s is een specialistische klus. Naast de juiste technische kennis is er speciale apparatuur vereist om de accu te kunnen testen, doormeten en uiteraard opnieuw op te bouwen. In een fietsaccu zitten over het algemeen Li-ion accucellen welke ook een zeker risico met zich meebrengen qua brandgevaar. Daarom hebben wij een samenwerking met een professioneel bedrijf die voor jou de fietsaccu kan reviseren op een veilige en kwalitatief goede manier. Wij zijn na revisie zo overtuigd van de kwaliteit dat je twee jaar garantie ontvangt op de revisie en cellen. Aanvullende voorwaarden zijn van toepassing. Informeer hiervoor bij medewerkers in onze winkels.
Voor vragen over producten of bestellingen? Neem contact op met een van onze specialisten.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Je kunt ervoor kiezen dit te weigeren. Bepaalde technieken die nodig zijn om je beleving van onze website te optimaliseren zullen dan mogelijk niet meer werken.