Wij doen onze uiterste best je op een goede manier te helpen en de verwachtingen die je hebt bij onze webshop waar te maken. Helaas kan het voorkomen dat dit niet lukt en jij ontevreden bent. We willen dan uiteraard graag met je overleggen hoe we een klacht kunnen oplossen. Neem dan ook altijd eerst contact op met onze klantenservice via [email protected] . Wij streven ernaar klachten binnen 5 werkdagen op te lossen. Wanneer je een klacht hebt is het voor ons gemakkelijk wanneer je in je mail in ieder geval het bestelnummer, een omschrijving van je klacht en jouw contactgegevens vermeld. Een mailadres en telefoonnummer is voor ons prettig zodat wij jou zo snel mogelijk kunnen bereiken voor een oplossing.
Mochten wij er samen niet uitkomen op een manier waarmee jij tevreden bent, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Het is daarnaast ook mogelijk voor consumenten binnen de EU om klachten te melden bij een platform van de Europese Commissie, het zogeheten ODR-platform. Wanneer je de betreffende klacht nog niet bij een andere instantie hebt ingediend is het dus mogelijk dat te doen via de Europese Unie. Je kunt dit platform bereiken via de volgende link http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer je een product bij ons besteld hebt dat snel defect gaat of beschadigd is geleverd kun je aanspraak maken op garantie. Wanneer je een gebrek aan een geleverd product ontdekt is het noodzakelijk dat je dit binnen een redelijke termijn van maximaal twee maanden na ontdekking, aan ons meld. Er zijn omstandigheden denkbaar waarbij deze termijn langer zou kunnen en mogen zijn maar voor beide partijen is het goed zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Op grond van Europese wetgeving zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na levering van het product, naar voren komt. Het is zelfs mogelijk dat er aanvullende rechten van toepassing zijn op grond van Nederlands recht. Wanneer je tijdig contact met ons opneemt via [email protected] zullen wij je begeleiden in het retourneren van het product. Wanneer er geen sprake is van het overschrijden van de garantiebepalingen zullen wij binnen een redelijke termijn zorgdragen voor een kosteloze reparatie of vervanging. De redelijke termijn kan per geval verschillen maar wij zullen binnen 5 werkdagen na ontvangst van het defecte product jou informeren over de geboden oplossing.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Je kunt ervoor kiezen dit te weigeren. Bepaalde technieken die nodig zijn om je beleving van onze website te optimaliseren zullen dan mogelijk niet meer werken.