Wij hebben onze webshop ontwikkeld met als doelstelling je zoveel mogelijk nuttige informatie te verschaffen over het product voordat je tot een bestelling overgaat. Het kan natuurlijk voorkomen dat een product na ontvangst toch niet voldoet aan je verwachting. Het is dan mogelijk het product te retourneren.
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na de annulering heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het product of gehele bestelling retour te sturen. Stuur je de volledige bestelling retour? Je krijgt dan het volledige orderbedrag van de bestelling die je retour stuurt, inclusief berekende verzendkosten gecrediteerd. Heb je meerdere producten besteld en stuur je alleen één of enkele producten retour (niet de gehele bestelling)? Dan ontvang je het bedrag van de retour gezonden artikelen retour maar niet de berekende verzendkosten. Producten die je via onze webshop besteld die vallen onder de noemer persoonlijke verzorging zijn vanwege hygiëne normen verzegeld en uitgesloten van het herroepingsrecht. Deze kunnen uitsluitend retour wanneer de verpakking ongeopend is. Wij vermelden het op de productpagina wanneer hier sprake van is bij de Extra informatie. Voorbeelden van deze producten, maar niet uitsluitend, zijn: scheerkoppen en messen voor scheerapparaten, tondeuses en ladyshaves alsmede de apparaten compleet.
De kosten voor het retour sturen naar onze retourafdeling zijn voor jouw rekening. Deze kosten bedragen via DHL €6,45* per pakket binnen Nederland. Uiteraard ben je vrij een andere vervoerder te gebruiken voor je retourzending zolang je de zending maar voldoende frankeert.
Wanneer je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten. Uiteraard moeten wij het product of de producten dan wel eerst in goede orde retour hebben ontvangen.
Ontvangen wij het product beschadigd retour? Of is de verpakking meer beschadigd zijn dan redelijkerwijs noodzakelijk is om het product te beoordelen of proberen? Dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Het is dus belangrijk producten én de verpakking met zorg te behandelen als je deze beoordeelt. Je bent daarnaast ook verantwoordelijk voor het goed verpakken van het artikel voor een retourzending. Dit om beschadiging tijdens transport van jou naar ons te voorkomen.
* Tarief juli 2024 bij pakket aanmaken via website DHL. Raadpleeg voor actuele tarieven altijd de website van vervoerder.
Retouren zend je retour naar ons retourenmagazijn in Apeldoorn. Gebruik de volgende adresgegevens:
Multaparts
Afdeling retouren
Asselsestraat 151
7311EK Apeldoorn
Heb je een online bestelling gedaan en gekozen voor afhalen en betalen in de winkel? Dan heb je bij het afrekenen van ons een kassabon ontvangen en kun je het artikel of de artikelen wel ruilen of retourneren in een van onze drie winkels. De termijn voor ruilen of retourneren is binnen 14 dagen na aankoop.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Je kunt ervoor kiezen dit te weigeren. Bepaalde technieken die nodig zijn om je beleving van onze website te optimaliseren zullen dan mogelijk niet meer werken.